Lapin ylioppilasyhdistyksen brändin päivittäminen
Branding – graafinen ohjeisto – graafiset sovellutukset
Brändi osaksi jokapäiväistä arkea
Uudistin Lapin ylioppilasyhdistyksen graafisen ohjeiston vuonna 2020. Uudistuksen ohessa toivottiin raikkaampaa ja yhtenäisempää ilmettä sekä käytännönläheisempää brändin ilmentämistä ylioppilaskunnan jokapäiväisessä toiminnassa. Graafisen ohjeiston lisäksi uusin muun muassa lomakkeiston ja somepohjat. Kiitosta tuli erityisesti uudistetuista Word- ja PowerPoint-pohjista.
sosiaalisen median pohjat
Uudet sosiaalisen median pohjat ovat helppo- ja monikäyttöiset sekä yhtenäiset.
värimaailma
Valitsin LYYlle viisi pääväriä, jotka toimivat sekä tausta- että piristeväreinä yhdessä ja erikseen. Näitä värejä hyödynnetään myös LYYn tapahtumissa.
visuaaliset elementit
Suunnittelin LYYlle sekä ei-esittävät että esittävät visuaaliset elementit, jotka kuvaavat LYYn arvoja: läheinen, yhteisöllinen ja yhdenvertainen.
sovellutukset
Muita sovellutuksia olivat lomakkeisto, Word- ja PowerPoint -pohja, kuvapohjat ja roll-up.